El passat dissabte 19 de novembre es va reunir el Club de Lectura Montagut al Bar l’Artesà de Vilafranca per comentar el primer llibre d’aquest curs, “Dispara, jo ja estic mort” de la Júlia Navarro on narra la creació de l’Estat d’Israel a través dels assentaments jueus al llarg de la història fins els nostres dies i el seu conflicte amb els Palestins que ocupaven aquells terrenys i que continuen reclamant com a seus amb un enfrontament que encara no se li veu la fi.

Per amenitzar la trobada vam comptar amb la presència d’un matrimoni israelià format per la psicòloga Naomi Baum (http://www.naomibaum.com/), una de les millors del món especialitzada en la gestió d’atenció a les persones en situacions traumàtiques extremes i el seu marit, no menys important, el Dr. Mike, especialitzat en medicina familiar, els quals ens van explicar com han viscut i viuen aquest conflicte i el seu punt de vista des de la part israeliana.

Va ser una vetllada molt interessant, plena d’informació i molt bona companyia en la qual hi van participar 19 persones. Moltes gràcies als membres del club i especialment als dos convidats Naomi i Mike. Thank you very much!

El meu cistell